בתים -תכנון אדריכלי נכון

מעצבי פנים ואדריכלים, הם בעלי מקצוע אשר מלאכתם מאופיינת בדיוק רב אומנותיות, בידע עמוק והבנה בתכנון מבנים, בהכרה של חומרי גלם ייעודיים למטרות שונות ועוד. במידה ואתם שוקלים לחדש את ביתכם בשיפוץ מיוחל, שירות של עיצוב פנים ותכנון אדריכלי עשוי להיות מענה מדויק ביותר עבורכם.

 

אם בעבר, אנשים נטו יותר להסתייע בשירותי שיפוצניקים וקבלנים עבור עבודות שיפוץ הבית, הרי שכיום התמונה כבר השתנתה, אנשים מעדיפים לבצע את שיפוץ ביתם בעזרת מעצבי פנים ואדריכלים שמסוגלים להנחות את השיפוץ בצורה הטובה ביותר, לוודא שימוש בחומרי גלם זולים אך איכותיים, לתכנן שיפוץ-כולל בהתחשב באלמנטים עיצוביים ועוד. בחלק ניכר מהמקרים, תוכלו לאתר מעצבי פנים ואדריכלים מאוד אומנותיים כישרוניים, כאלו אשר יוכלו לספק לכם טיפים-עיצוביים, שבעלי מקצוע אחרים בדרך כלל לא יעלו על דעתם.

איך בוחרים מעצב פנים ואדריכל?

בדרך כלל, רוב מעצבי הפנים, האדריכלים ובעלי המקצוע באופן כללי, ישמחו להציג בפניכם את תיקי העבודות שלהם, ו"להשוויץ" בעשייתם הרבה אצל לקוחותיהם השונים. יחד עם זאת, גם כדאי לברר אם ניתן לדבר ישירות עם לקוחות-עבר של אותו איש מקצוע. כך, תוכלו לברר גם לגבי טיב השירות שהם קיבלו אדריכל או מעצב הפנים שתסתייעו בו.

עיצוב פנים לדירות שכורות, יש חיה כזו?

בניגוד לתשובה האינסטינקטיבית שאולי עשויה לצוץ בראשכם, אנחנו רוצים דווקא להדגיש עיצוב פנים בדירות שכורות הוא מומלץ ביותר! מעצב פנים הוא איש מקצוע שעשוי לספק לכם פתרונות זולים עבור עיצוב הבית. אם ניקח לדוגמא את הדירות התל אביביות, הרי שלפעמים, בדירת 40 מ"ר, יצירת קיר גבס אשר מהווה חוצץ בתוך חלל Open Space, עשוי לחולל את כל ההבדל בתחושתכם בתוך הבית.

 

זוהי רק דוגמה אחת מבין רבות, מעצב פנים ואדריכל יכולים להעלות בפניכם. כך שאם אתם מתגוררים בדירה שכורה, אך אינכם בטוחים באשר לשיפוץ שברצונכם לבצע בה, הפרויקט צריך להתחיל בייעוץ הנכון. צרו קשר עם מעצב פנים ואדריכל מומלץ, קבלו מספר טיפים, קבלו מושג לגבי מחיריהם של חומרי גלם שונים סוגי חומרי גלם, והבטיחו לעצמכם תהליך שהסתיים על הצד המוצלח ביותר ובצמוד לליווי הנכון.

עיצוב פנים ותכנון אדריכלי בירושלים – סטודיו קושינא

כיום, בחירה של מעצב פנים ואדריכל היא קלה מתמיד. אנחנו חיים בעידן בו דברים מתועדים, פרויקטים מצולמים והידע משותף בכל עבר, כך שאם אתם תרים אחר מעצב פנים שייתן את הטוויסט העיצוב הנכון לבית, תמיד מומלץ להתעמק בתיק העבודות של בעל המקצוע – אותו אתם שוקלים לשכור לטובת השיפוץ העתידי והמיוחל. אצלנו, בסטודיו קושינא תוכלו להתרשם מתיק העבודות שלנו המציג את העיצובים היחודיים שלנו, ואת הפרוייקטים שביצענו בתחום התנון האדריכלי ועיצוב הפנים.