בחירת חברה לביצוע בדק בית

בחירת החברה שתבצע לכם את בדק הבית

כאשר אתם צריכים לבחור באיש מהקצוע שיבצע עבורכם בדיקת בדק בית בנכס החדש אותו אתם מעוניינים לרכוש, בשלב הראשון עליכם לפנות לחברה מקצועית המציעה שירות של בדק בית על ידי א מהנדסי בניין. יש בשוק חברות הנקובות במחיר קבוע לפי סוג הנכס, וישנן כאלו אשר עובדות על אחוזים מהסכום העתידי שבו תפוצו על ידי הקבלן . חברות העובדות לפי אחוזים, יתמקדו בביצוע בדיקת בית כולל וינפחו את הבדיקה כך שסכום הפיצויים אותו תקבלו יהיה כמה שיותר גבוה, על מנת שהרווח שלהם יגדל בהתאמה. חברות ביקורת מבנים שאינן עובדות על אחוזים ורק מבקשות סכום קבוע – לא ינסו ליצור דו"ח ובו הרבה ליקויים על מנת להגדיל את רווח הפיצויים שלהם אלא יציינו בדוח רק את הליקויים המשמעותיים באמת, וכך יתקבל דוח אמין יותר ושימושי יותר בבית המשפט.

לכן חשוב לוודא כי אתם בוחרים בחברה נכונה לביצוע בדיקת ליקויים. כדאי אף להיעזר בהמלצות של חברים או בני משפחה על מנת להימנע מסיטואציה בה אתם נאבקים מול קבלן הבניין בבית משפט על סכומים די גבוהים שנדרשו בדו"ח הליקויים שהוגש לקבלן לאחר בדק הבית. ככל שהסכומים שתידרשו יהיו גבוהים יותר ואולי אף לא מציאותיים כך תמצאו את עצמכם מבלים שעות בבית משפט בדרישה לפיצוי עבור ליקויים שלאו דווקא תואמים לסכום אותו דרשתם .

התקשרו וקבלו הצעת מחיר: 054-330-9555

מי מבצע את הבדיקה בפועל?

חברות המציעות שירות של בדק בית מעסיקות אנשי מקצוע כמו מהנדסי בניין אשר מומחים בתחום הבדק בית ויודעים לבצע אותו באופן אמין ומדויק. על מנת להיות בטוחים כי אכן קיבלתם את איש המקצוע המתאים, אל תהססו לבקש ולוודא כי המהנדס רשום בפנקס המהנדסים ושהרישיון שבבעלותו הוא בתוקף. מהנדס בניין בעל רקורד עשיר וניסיון מוכח בתחום ביקורת ליקויי בנייה ובזיהוי ליקויים יידע לבצע בדק בית באופן הטוב ביותר. חשוב לזכור כי כל ליקוי בניה אשר יתגלה על ידי המהנדס והקבלן מבצע תיקון שלו הוא ליקוי אחד פחות שעל תיקונו אתם תיאלצו לשלם כאשר הדיירים הבאים יבקשו לרכוש את הדירה וקבלן אשר יבצע בדק בית יחשוף אותם.